18 Şubat 2016 Perşembe

kireçlenmeyi 3 günde tamamen geçirmenin formülü

    Kireçlenme genç  yada  yaşlı herkes de görülebilecek ve oldukça da rahatsızlık verebilecek bir

sağlık problemidir. Eklemler de , bacaklar da , boyun bölgesin de  daha sık rastlanır, özellikle kas

gücü ile ağır işler de çalışan kişiler de  bu durumdan  en fazla etkilenen kişilerdir. Uzun süre oturarak

çalışanlarda bacak ve boyun bölgelerin de ağrılı bir şekil de
kendini gösterir ,eklemler de hareket güç

lülüğü kaybedilmiştir ve yerine sürekli devam eden bir ağrıya bırakmıştır.Kireçlenme ye maruz


kalan  bir tanıdığımın isteği üzerine daha sonraya bıraktığım yazıyı  öne almaya karar verdim.

Yeryüzün de yoktur ki tedavisi olmayan bir hastalık, tedavisi olmayan tek hastalık ölümdür...

Kutsal kitabımız da böyle söyler , gerçekten her derdin devasını vermiştir yaradan bize gereken,

nereye ve nasıl bakacağımızı bilmektir asılolan , sizler le paylaşacağım formül oldukça eski

bir formüldür, yaklaşık 1000 yıllık süregelen mucize bir formül ve eklem yerlerin de özellikle yaş ve

kilodan dolayı görülen  diz kapağı kireçlenme sinden ötürü dize platin uygulamasını da  tamamen

ortadan kaldıracak bir formül , yeni hekimlerimiz bana alınmasınlar ama ben sadece eski üstadları

gerçek hekim olarak görüyorum. Özellikle  ablama 5 sene yanlış teşhis koyarak  kızın hayatını

kabusa  çeviren profesörden sonra daha ne denir ki artık...Böyle bir şey benim başıma gelse idi o

 ezber  profesörü  asla elimden kurtulamazdı. Fazla dağıtmadan gelelim formülümüze

Malzemeler : 1 kg kuyruk yağı , koyun yünü

kuyruk yağını kuşbaşı doğruyoruz 1 litre kaynayan suyun içine atıp eriyen yağları kaşıkla  alıp

başka bir kaba eriyen yağları topluyoruz , bu işi tüm yağ bitene kadar devam ediyoruz.eriyen yağ kısa

bir süre sonra donacaktır , yani krem kıvamında olur. ağrılı ve Kireçlenme problemi olan bölgeye

krem kıvamındaki bu yağdan yaklaşık 1 cm kalınlığın da sürüyoruz,  bölgeyi kaplayacak kadar yünü

üzerine sarıyoruz, akşam sarıp sabah açarak bu işlemi üç gün boyunca uyguluyoruz .3 gün sonra

kireçlenme probleminizden eser kalmayacaktır.Kireçlenme   tüm vücutta ise çınar yaprağı kürüde

1 ay gibi bir sürede sağlığınıza kavuşmanıza yardımcı olacaktır... Sağlıcakla kalın...











86 yorum:

  1. ALLAH razı olsun denemede fayda var.
    ŞeNeR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülören Taşdemir hanım....Her iki ayak baş parmaklarımda aşırır derecede kireçlenme mevcut olup çok ağrı ve acı vermektedir,çok farklı bitkiseller denedim hiç bir çare bulamadım,sizin önermiş olduğunuz kuyruk yağını da yaptım maalesef fayda vermedi,Allah rızası için sizden daha farklı ve kesin çözüm olacak bir bilgi ve bitkisel öneri istiyorum,saygılar.

      Sil
    2. kuyruk yagının içerisine ,karanfil yagı ve defne yagı koyarak küre devam edin lütfen, yağ oranları , 1 yemek kaşıgı kuyruk yagı,1 yemek kaşıgı karanfil,1 tatlı kaşıgı defne olacak ...tekrar geçmiş olsun ,üzerine saf yün sarıp akşamdan sabaha kadar dursun, 1,2 hafda uygulanızda zarar olmaz.

      Sil
    3. kuyruk yagının içerisine ,karanfil yagı ve defne yagı koyarak küre devam edin lütfen, yağ oranları , 1 yemek kaşıgı kuyruk yagı,1 yemek kaşıgı karanfil,1 tatlı kaşıgı defne olacak ...tekrar geçmiş olsun ,üzerine saf yün sarıp akşamdan sabaha kadar dursun, 1,2 hafda uygulanızda zarar olmaz.

      Sil
    4. .nasılbi ürün geliştirdiniz

      Sil
    5. Hasan Karatepe sizin ürünün fiyatı nedir.benim boyun omurgadakireclenme var MR çekildim kireçlenme teşhis kondu ürününüzün fiyatı nedir. birde bir site yeterli ölümü ? Cvp verirseniz tes ederim

      Sil
    6. defne yaprağı yağı mi yoksa defne tohumu yağı mi hangisi geçerli

      Sil
  2. Üstadım annemin dizleri için arayıştayım. Namaz dahi kılamayacak durumda artık. Kuyruk yağı demişsin ya, koyunun kuyruk yağı olacak değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evwt. koyunun kuyruk yağı olacak.geçmiş olsun...

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Bu yağ koku yapıyormu

      Sil
    2. evet biraz kokusu var .ama şifalarının yanında kokusunu rahatsız edici bulmak yanlış olur..geçmiş olsun...

      Sil
    3. evet biraz kokusu var .ama şifalarının yanında kokusunu rahatsız edici bulmak yanlış olur..geçmiş olsun...

      Sil
    4. Merhaba nasil yapildigini tarif edermisiniz

      Sil
    5. Yukarıdaki tarifi uygulayacaksınız

      Sil
    6. Gülören hanımefendi Bu kuyruk yağı erimiyorki,20dakika kaynattım sadece birazcık şekli değişti ama erime yok,tabi Bu durumdada krem kıvamına gelmedi

      Sil
    7. Kuyruk yağından olan agrı kremini nasıl yapıyosunuz nolursunuz bana yazabilirmisiniz

      Sil
    8. Annenizin dizlerine iyi geldimi kuyruk yagi.acil cvp veriseniz cok sevinirim.cok gecmis olsun Allah yardimciniz olsun

      Sil
    9. Susuz yapın. Kısık ateşte karıştırarak ben kullanıyorum çok şükür faydasını yavas tan görüyorum

      Sil
  4. Merhaba gülören hanım benim ayakbileğimde kireçlenme var doktor protezçivi takılması gerektiğini söyledi bu kuyrukyağıni erittim ama buzdolabına koymayınca donmuyor birde kaç gün ayakbileğimde sarmam gerekiyor bütün gün sarsam zararı olurmu acaba bana yardımcı olursanız memnun olurum.cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağın donmuş olası gerekmiyor, ılık bir şekilde uygulayın lütfen,ayağınızda bütün gün kalmasında bir sakınca yok,etkisini hissedene kadar tedaviye devam edebilirsiniz,geçmiş olsun..

      Sil
  5. hayır.zararı olmaz.akşamdan sabaha kadar sarıp sabah çıkarabılırsınız..geçmiş olsun.


    YanıtlaSil
  6. hayır.zararı olmaz.akşamdan sabaha kadar sarıp sabah çıkarabılırsınız..geçmiş olsun.


    YanıtlaSil
  7. Merhaba Gülören hanım benim sağ diz iç menisküste aşınma tesbit edildi dizimi katladığım zaman ağrı oluyor bana taze kesilmiş koyunun kuyruk yağını sar dediler gerçekten faydası olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,tarifini verdiğim gibi hazırlayın ve mümkünse saf yün ile sarın, akşam uygulayıp sabah açabilirsiniz. Ağrılarınız geçene kadar tedaviye devam edin geçmiş olsun...

      Sil
  8. merhaba safyün koyun yünümü olacak birde bu yünü bulmak zor oluyo bir kaç defa kulanıla bilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,koyun yünü olması lazım, mümkün ise yıkanmamış yün olsun..

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  9. Kol dirseğimde kırıldıktan sonra kireçlenme oldu. Şimdi dirseğim tam açılmıyor ve çok acıyor. Ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formülü problemli bölgeye uygulayın, iyi gelecektir.

      Sil
    2. Kireçlenme için sadece kuyruk yağı yeterlimi

      Sil
  10. kalça kireçlenmesi ne faydası oluyormu Güngör hanım

    YanıtlaSil
  11. kalça kireçlenmesi ne faydası oluyormu Gülören hanım lütfen bir cevap verin eşim için arayış içindeyiz şimdiden teşekkürler 05384393271

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,tüm vücudunuzdaki kireçlenme ve ağrılara faydalı

      Sil
    2. Gülören Hanım, İKİ SORUM VARDI 1- Bu işlemde koyun yününün ne görevi var, bunun yerine streç film ile kaplasak olur mu? 2- Bir de 1 kilo kuyrukyağını karem haline getirebilmek için kaç dakika kaynatmamız gerekiyor? yyani bu işlem ne kadar süre alıyor?

      Sil
    3. yün canlı organizmadır..yıkanmamış koyun yünü olmalı..iyileşme sürecini ,artırıcı ve destekleyici en önemli etken ..

      Sil
  12. gülören hnm kuyruk yağını eritmeden öylece ince ince kıyıp 3 gün bağladık aksam dan gecti 4. günü de bağlayalım iyi geldi dedik fakat 4. günden sonra şiddetli ağrı geri geldi ne önerirsnz tskkr edrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ eritilmezse soğuk olur diye düşünüyorum. Yağı eriterek deneyin. Ayrıca tarifteki gibi yağın üstünü koyun yünüyle kaplayın. Yünün üstüne de streç film sarabilirsiniz.

      Sil
  13. Babamın ayakları cok kotu kırece var neyapmalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Yazdığım formülü problemli bölgeye uygulayın iyi gelecektir..

      Sil
  14. Bilgi çok faydalı ama çok dağınık yazmışsınız.

    YanıtlaSil
  15. Diz kapağındaki sıvı tükenmesine de faydası olur mu acaba bu kuyruk yağı kreminin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,diz kapağı nızada çok faydalı, özellikle sıvı azalması nedeniyle oluşan problem leride yok ediyor.. geçmiş olsun

      Sil
    2. Befitiğinaiyigelirmi

      Sil
    3. evet,bel fıtığı tedavisindede etkili...geçmiş olsun

      Sil
  16. Merhaba benim omurgamda kirecleme başlamış doktor onemsenmeyecek kadar az olduğunu söyledi aynı zamanda her gün hareket yapmamı da istedi yapmazsan ilerler dedi bu beni çok olumsuz etkiliyor bu yazdığınız tarifi denersem kireclemwm tamamen geçer mi hareket yapmama gerek kalmaz mi yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydası olacağını düşünüyorum,tüm problemli bölgeye uygulayıp, üzerine yünlü iç likler giyebilirseniz,daha iyi olur.geçmiş olsun.

      Sil
  17. Benimde. Diz kapağim kireçledi kültürdür sancı yapıyor kuyruk yağı kirli. Yun sarsam faydası olurmu acaba kalçalarım porotez

    YanıtlaSil
  18. Çınar yaprağı kürü nasıl yapılıyor Tarif alabilir miyim lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınar yaprağı kürünü, İbrahim Saraçoğlu hoca internette vermiş. google dan çınar yaprağı kürü diye aratın. Her çınar yaprağından kür olmaz, çok dikkatli dinleyin ve kaynatma sürelerine uyun.Geçmiş olsun.

      Sil
  19. Annem çok çekiyor kireçlenmeden.Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  20. Kendimde kireçlenme var çoğu kürü yapmışım,bunuda deneyeceğim.Teşekkürler bu faydalı bilginiz

    YanıtlaSil
  21. Kuyruk yağı formülünüz Yaşlı insanlar için uygulanabilir mi Yaş 82

    YanıtlaSil
  22. Thanks for sharing this blog its very informative

    YanıtlaSil
  23. Kireçlenme kalçada mevcut uygulanacak alan geniş olduğunda 1 cm kalınlığında çal deniliyor 1 kg yağ yetecekmi 3 gün uygulanacaksa 1. gün sonunda açılacaksa aynı çalınmış yagı tekrar uygulanıyormu yoksa yağ tekrar hazırlanacakmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kilo yağdan oldukça fazla yağ elde edilir.yağı eritip öyle kullanacaksınız..suda eritmek biraz zor bir formüldür, bu yüzden direk bir tava ve tencereyede doğrayıp erittiğiniz ve ılık olan yağı kullanabilirsiniz.evet yağlanmış olan yünü tekrar sarabilirsiniz..geçmiş olsun

      Sil
  24. Bel ağrısı için de olurmu lütfen bilgi verinmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bel ağrısı içinde oldukça etkili bir uygulamadır.geçmiş olsun.

      Sil
  25. Merhaba benim de omuzumda yırtık olusmaya başlamış bunada iyi gelir mi kuyruk yagi acaba nasıl uygulamam gerek yardımcı olurmusunuzo

    YanıtlaSil
  26. Bu formülü deneyen, yapan bilen biri var mı, Anlatan dışında uygulayan, doğrulayan biri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birçok kere denenmiştir...uygulayanlar deneyimlerini paylaşırlarsa memnun olurum.

      Sil
  27. Kireçlenme için sadece kuyruk yağı yeterlimi

    YanıtlaSil
  28. Kireçlenme için sadece kuyruk yağı yeterlimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerisine karanfil ve kuşburnu yağıda koyarsanız,etkisi artacaktır.geçmiş olsun.

      Sil
  29. Merhaba, benim diz kapağımın arkasındaki kıkırdakta kireçlenme var kondromalazi patella deniyor. Bende de işe yarar mı acaba?

    YanıtlaSil
  30. Benimde boynumda kireçlenme var ne yapmamı önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerisine karanfil ve kuşburnu yağıda koyarsanız,etkisi artacaktır.geçmiş olsun.aynı formülü uygulayabilirsiniz.

      Sil
  31. Merhaba gülören hanım kuyruğu çektirdim erittim soğuyunca krem gibi oldu onu sürsem olurmu

    YanıtlaSil
  32. Kuyruk yağını su koymadan tavada eritsek olurmu

    YanıtlaSil
  33. Yıkanmış yün olurmu yıkanmış var

    YanıtlaSil
  34. 1sm kalın mı olacak ille daha önce olsa ne fark eder?

    YanıtlaSil
  35. Merhaba annemin dizlerinde ve ayağında topuk dikenide kireclenme olmuş ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
  36. Ben su koyup kaynatmadim.Kuyruk yagini eritip suzdum ..Gayet guzel dondu bu yontem uygun olurmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet .bu yöntemide uygulayabilirsiniz.geçmiş olsun.

      Sil
  37. Teşekkürler bende denedim iyi geliyor dizimde kireçlenme var ve sıVI kayibi ama yunle sanmıyorum sıtrecle yapıyorum

    YanıtlaSil
  38. Dizlerimde sıvı bitmiş aşırı derece kireçlenme var buna faydası olur mu bu tarifin

    YanıtlaSil
  39. Benim omuzumda kireclenme başlamışdoktor öylededi bende ikigündür kuyruk yagı şürüyorumsonrada sıtrecle sarıp 2saat tutuyorum ve yıkayıp yatıyorum bug<n işegittim kolumda okadar agrı olmadı bòyle yapmam dogrumudur ve bunu daha kacgün yapmalıyım

    YanıtlaSil
  40. Dizlerimde kireclenme ve ağrı var çınar yaprağı tarifi alabilirmiyim

    YanıtlaSil