5 Mart 2016 Cumartesi

Yanığın 4 günde mucizevi tedavisi

  Yanık , yanmak dendiğinde herkesin ürperdiğini görür gibiyim , özellikle de kendim ,  başindan

2 yanık vakası geçmiş biri olarak . Ne zordur o dayanılmaz acı , su toplamaları , derinin yanma

sırasında soyulması , uygulanan kremler , ilaçlar , merhemler, sarılamaz da denir.


Öyle değil işte o , sinsi yanığın tüm bu işlemlerin haricin de öncelikle kendim deneyimleriyle

şahit olduğum mucizevi devasını sizlerle paylaşmak  istiyorum. Yaklaşık 1 ayboyunca o acıyı

çektikten sonra  , bana geçmiş olsuna gelen teyzenin tarifi ile nasıl kısa zaman da iyileştiğim

o sızının da yaklaşık 10 dk için de kaybolması , merhemler ve ilaçlar kullanırken giyinirken

dahi güçlük çekiyorsunuz , hele bir de ilkokula gittiğinizi düşünün  gitti yaz tatili , acı da cabası

hatırladıkça dahi kötü oldum, yanığın halk arasın dada bir çok tedavi metodları var ben asla

diyorum bunlara , benim ayağımın üzerin de deri kalmamıştı , ayak parmağımın kemikleri

görülüyordu , pişmiş  insan etinin şeffaf balık etine  benzediğinede o zaman şahit olmuştum

tüm bunlara rağmen  o yanığın üç gün gibi kısa bir sürede üstelik acısız bir şekil de ve yanık

izide kalmadan iyileşmesi mucize idi benim için . Yaradanın her derdin devasını verdiğinin de

şahidi idi bu olay ....Gelelim , yanık  için yapılacak bu mucıze tedaviye, öyle gözünüzde bü-

yütmeyin gerekenler çok basit .

1. Sargı bezi

2. Kasaptan alacağınız iç yağı

Evet yağlar,  şifalı bitki yağlarının yanında , hayvan yağları olarak da şifa kaynağı , iç yağı

Yanık tedavisi yanın da dudak ve ayak ta oluşan çatlaklar  için de harika bir iyileştiricidir ,

buda aklınız da bulunsun...

  Uygulanışı  : Kasaptan aldığının iç yağını yanığın büyüklüğüne göre alıyorsunuz, küçük

parçalara a böldüğünüz yağları tavada eritiyorsunuz, tortularını ayırıyorsunuz , yanığın büyük

lüğünde kestiğiniz sargı bezini erittiğiniz yağın içine batırıyorsunuz , yağ ılınıp uygulanacak

soğukluğa ulaştında yanığı önce temizliyorsunuz ve yanığı  kapatacak şekil de sarıyorsunuz.

Üzerini tekrar normal bezlerle sarıyorsunuz, işte bu kadar , yaklaşık 10 dk da  sızı geçiyor

aynı işlemi 3 yada 4 gün sonra tekrar ediyorsunuz , 3-4 gün sonra yanık taki değişimlere

inanın şok olacaksınız , bu kadar kısa sürede bu hızda iyileşme ... Umarım yanık derdinden

sıkıntısı olanlara deva olur  .....Sağlıcakla kalın....






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder